The City

hej kära bloggläsare, har faktiskt inte hunnit blogga, har så mycket att göra i skolan för att nå mina betyg som jag vill ha.
Efter skolan åkte jag och Isabell till stanpå jakt efter balklänningar. Vi var i stan i flera timmar och sen när allt hade stängt hitta vi en butik som hade balklänningar det var väl kul? hitta en ganska snygg som kosta ganska mycket så vi får väl se om det blir den eller om jag lyckar hitta en till. sedan kom några pojkar fram till oss och pratade lite jag  höll på att dö av garv, så roliga och pinsamma var dem.
min balklänning och skor som jag  har kikat på kostar ca 6000 om jag ska ha klämnningen och skorna,
 men vi får väl se ska nog kolla efter lite billigare saker,hur mycket kommer erat
kosta eller kostade ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0