urs

haha denna dag så blev middagen ganska jätte sen. Och det var min bror som skulle börja laga maten för han var kalas hungrig och jag och min far hade fullt upp med våra datorer. Vi ville inte alls lyssna på¨honom när han bad om hjälp så han började göra irriterande ljud och tramsa sig, men vi forstatte ignorera honom, och då börjar han smeka korven mot sig korv (den riktiga korven av då inplastad och den andra hade kläder på sig men ändå) men det märkte inte jag förns pappa hoppa till och gömde sig under kudden samtidigt som han mummlade någonting om att han inte skulle kunna äta om han fortsatte. Rolig som jag är så sa jag ''men pappa, det är ju bara att äta.. och tänka på korv'' haha, nej jag har inte torr humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0