hoppsan!

Mihi, har verkligen inte orkat uppdatera. De e bara så jävla tråkigt o blogga nuförtiden. Tröttnat på det helt, Har ju ingen kamera häller och cam bilder suger. I helgen va vi på kryssning och de va fett nice. Ska nog på kryssning på jullovet igen så de blir nog kul.

Just nu sitter jag och färgar håret på mig själv. haha bra va? Hoppas de blir bra iaf. Aldrig färgat mitt egna eller någon annans hår förr.. Så vi får väll se hur detta går.. Efter jag fixat mig och allt så ska jag träffa min vän issa :) Vi ska antingen baka här hemma eller så ska vi åka in till stan och kanske köpa dom första julklapparna? Och sen löshår till oss själva! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0