Idag!

Förlåt för att jag inte uppdaterar. Men de e för att jag hatar att blogga utan bilder, Vill verkligen ha en kamera. Men jag orkar inte spara pengar till det. Vill ha kul för pengarna på en gång inte spara dom. Måste önska mig det i julklapp. Men de e långt till jul. Långt till mitt barnbidrag kommer också. Blö! Någoooooon som har en gammal kamera och sälja billigt eller? (Bara den funkar och e rätt så hyffsat bra)

Idag iaf, så skulle jag igentligen träffat Annie. Men min mobil har varit urfackad. För att ping råkade komma åt några knappar så att pinkoden slogs två gånger, Och sen skrev jag sista gången och då skrev jag fel, Men nu eden igång igen.. sen så jag hookade ihop med Emla och kolla på en film och käka pizza. Sen drog hon hem den jäveln! Ne skoja. Dessutom kan jag inte sova för jag måste bara se ett till avsnitt av DH, Men den e inte helt klar än så måste vänta. Livet e hårt ibland asså!

Bild från någon dag i skolan, Haha kolla Issa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0