jag again

Idag förlänger vi vår träning med en timme, najs. Så jag ska träna samtidigt och i samma hall som resten av den här bloggen dårå och det är ju sweet! Jag är taggad vilket är bra! Idag skulle jag vart på expressen med skolan men nä. Jag åkte till sjukgymnasten och fick övningar på en boll, jag har inte så jättebra balans kom vi fram till. Sen kom vi fram till att man inte kan göra alla övningen med fet träningsverk i magen. Tänkte dela med mig av att skolans potatis som har en touch av diskmedel i smaken, falukorv men rosa och en stark röd kant och ketchup är inge vidare. Speciellt inte diskmedelpotatis och ketchup, det funkar inte bara, går inte ihop liksom. Sen som alltid informerar jag om väder - det är kallt ute, inga rekemdationer att sitta ute i bikini!
(Vill ni köpa helt vanliga 3-kvartsstrumor eller vilka strumpor som helst 10-pack för 150 kronor, eller sportbh eller något så ska ni höra av er till mig, jag kirrar myke bili myke bili!)
Nu: nudlar, sen: TRÄNA!

Exclusive taken from mappen "mobilskit runt aug 2007" Saknar timpen! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0