jag har med största chans svinflue

Symptomen är:
1. Feber och frossa
2. Hosta och halsont
3. Snuva, rinnande näsa och nysningar
4. värk i kroppen och huvudvärk
5. diarré och kräkningar
6. trötthet



Nu ska vi se vilka som stämmer in på mig; 
1. Jag har hög feber, hur hög vet jag inte men hög är det. Och jag fryser hela tiden, igår var det tights, tjocktröja, full värme på elementet och två duntäcken, idag är det två par byxor + det förra..
2. Hostar gör jag hela tiden och i halsen har jag också.
3. Snuva ja, rinnande näsa nej, nysningar ja.
4. Värk i kroppen som satan, samma sak med huvudvärk.
5. Nej varken diarré eller kräkningar, men då vet jag vad som väntar mig eller?
6. Trötthet, ja med tanke på att det är först nu jag stiger upp ur sängen idag.

Det är orättvist, jag som så astaggad låg för att bli frisk så blir det värre. Jag typ ligger och gråter för att jag mår så dåligt emellan åt! Vi skulle ändå volta och bygga idag och jessie har svininfluensan (min topp) så bygga skulle det ändå inte bli så mycket av men jag ville träna på mina volter dock. Nu ska jag gå och dö igen, jag är frisk på fredag, jag ska vara det.


För på fredag ska jag träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0