känner så här

Uppdateringen här är dålig, därför hoppar jag in! Vet att alla i vace älskar mig så mycket så dom kommer älska mitt överraskande inlägg. Jag har 5 helt onödiga saker att berätta, eller egentligen två men jag gör dom till fem bara för att..
1. Jag älskar låten whatcha say.
2. Jag har tränat hårt idag och är helt slut men ett bad och några glas cola gjorde mig gott.
3. Jag har en del ont i ryggen och har ingen aning om varför
4. Jag åkte till tyresö centrum helt i onödan i lördags
5. Jag slutade tolv idag eftersom att jag inte hade någon historia (lycka)
Där hade ni mina fem ointressanta saker, Kanske ska göra det tredje mitt liv går ut på; att möta emelie eller helt enkelt det andra; plugga för jag har ju gjort det första nyss; tränat.. Jag måste skaffa ett liv. Men som Pernilla så fint sa "erkänn bara att du inte har något liv, det blir mycket enklare så" Vet inte riktigt alltså. Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum, det var ju typ 3 månader sen hehe, ska göra det nu (jag kommer förmodligen inte göra det). Hejdå små!

En bild på min babe, sen en på mig, en snygg en från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0