Men va?

Vaknade av att jag grät, drömde att min moster hade fått hjärnpropp! Hon hade glömt mig. Alltid när hon kramar mig så gör hon det nästan för hårt och säger "mosters prinsessa!". Jag skulle till mormor och morfar för att hälsa på henne, sen så skulle jag krama henne så kramar hon mig jääättelöst och säger bara "eh, hej". Då gick jag iväg och grät massor. Sen vaknade jag. Gud vad hemskt. Förutom det så mår jag bra idag! Alltså bra bra, bara lite snuuuvi men det är ju ingenting. Gissa om jag är lyyyyyyyyyyyckckca nu? Torvalla ikäll och jag vet att ni saknat mig! Sitter och lyssnar på loba - shakira, den spanska verisonen av shewolf. Nu ska jag äta något och vara lycklig! Jag vet varför jag blev bra idag! Hade fått ett sms av carisen när jag vakna och det stod "Krya på dig nu, börjar faktist bli orolig <3" Hon är så söt!

ääälskar mit hår, om det får kallas för det?
- HCE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0