sad

kollade i min blogg, hittade en sån där lista. Kom på att jag knappt förändrats ett dugg på ett år. Den enda skillnaden är att nu kommer jag i tid till skolan vilket jag inte gjorde förut. Annars är jag same same, samma saker gör mig glad dvs cheerleadingen, vänner och familj men så ska det vara! Däremot har jag ju utvecklats inom cheerleadingen ganska mycket haha såg en bild på när vi byggde extanion (stavning?) haha vad vi kämpade! Bas var jag också. Vad jag ville komma fram till är att jag kan sakna 2008 så jääävla mycket, det knyter sig i magen! Fan var bra det var ändå nu när jag läser om det - anledningen till att jag bloggar (Vissa saker saknar jag dock INTE ha-ha)


Hittade den här på min snorunge och mig också. Snorungen som btw inte ringde upp mig idag även fast jag sa att jag aldrig skulle prata med henne igen om hon inte gjorde det, cp hon äääär! Aja den där Issa hilton assss.


Hittade också denna, älskar den fortfarande! KLOCKREN! (texten)

"Mer värt än guld: Vänskap"

Tredje viktiga saken
/ Bella, okej jag tänker skapa mig en egen kategori för nu känner jag mig som hemma här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0