update från matrosvägen

Här är det som vanligt, lugnt och stillsamt om man inte räknar med vinden utanför. Mina kompisar svarar inte på fb och skiter i mig (issa och cara) mupphuvuden. Idag gick jag upp elva dum som jag är. Nu är jag astrött och astaggad på myskväll men har ingen att ha den med förutom mig själv. Någon, ja någon skulle till sin "boyfriend" inget förhållande bekräftat men dom gör allt tillsammans, allt *host*homo*host* (jag har absolut ingenting emot homosexuella). Cara och issa var ju muppar. Annie är ju as usual SKA HEM TILL RICHARD, ovanligt nej. Vem finns kvar? Sen så räknar jag med att hela ligan e hos marit som jag kanske ska ringa elleeeh? aja tja ska till cara nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0