1,2,3,4, jag är en partymyra

Hallå hallå, nu är Cara uppe i duschen (största dissARN) så jag passade på att skriva hej.

Inatt så sova Bellamus hemma hos mig, vi gjorde väl inte så mycket förutom att nöta skolgrejen till strax efter 12. Innan det så tittade jag och Cara på SRA's träning, dom är nästan klara med deras program och det kommer vara as snyggt när dom sätter alla små detajer !

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, Cara och jag skulle egentligen in till stan och ta en fika. Lite myspys på hennes födelsedag sådär, men vi får se vad som händer med det.



Nu ska jag iallfall springa upp igen och kika om jag har fått något gulligt svar av någon av alla jag terrade när Cara dissade mig hihi, kramis ! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0