Ahlåha

Träningen var nice igår. Förutom att alla mådde typ dåligt. Suckers! Efter träningen drog jag och Issa och käkade pizza sen rullade vi hem till Bella och glodde film och käka snacks med Izza, Emla och Bella. Sen drog jag och Izza hem runt 1 tiden för att lägga sig i sängs och sova. Så det gjorde vi.

Idag vakna vi runt 1 tiden, Gick upp käka frukost sen smörjde vi in våra ansikten med en konstig ansiktsmask och fixa håret med hårinpackning. Nu har jag precis dushat och sjölljt ut allting. Och nu är issa i dushen, Ikväll ska vi på bio. Nice? I know. Vi ska se 'Allt för min syster' Den verkar fett bra, Jag kommer säkert grina satan! Aja innan bion ska vi äta ute på stan och så. Så vi hörs väll ikväll eller något puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0