be cool stay in school

Godmorgon kära läsare. Orkade inte uppdatera igår ikväll efter promenaden. Det var jätte skönt lite kallt men det gjorde inget, jag och Chsristoffer gick ner till trollbäckens ip och kollade på hanvikens 96or när de spelade match haha. vinst till dem. sedan gick vi hem igen och jag somna på en gång. Just nu sitter jag på historia lektionen och ska strax börja plugga. Efter school funderar jag på att åka in till stan men jag måste plugga så vet inte om jag ska göra det istället och sedan träning vid 8. och vi behöver fler medlemmar i laget så om någon vill börja på cheerleading så kan ni droppa en kommentar och få lite mer information. Later v!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0