Dagens Roliga

Ja alla där ute som säkert har läst Alexandras blogg (kissie) så läste ni säkert om hennes diss, jag dog av garv för det hon säger om kille nummer 2 ( hassan) även kallad ha-ha-ha-hassan bland oss. Det är så sant och han är ju största skrytmånsen och hundar efter ''kändisar'' det är nämnligen så att vi går i samma spanska grupp. På en lektion slänger han en kommentar till ida som löd såhär, 
ida du borde fylla upp dina läppar!
I: eh va...
V: det borde du också göra så små som du har
H: jag har precis gjort det
V:det syns inte
H: jag spruta bara in 1 ml.
jag ramla nästan av stolen av garv..

killen bor typ i alvik eller alby och tror att han är en riktigt schtekare som umgås med stor bloggare. använder alltid ordet fabulus eller hur fasiken det stavas. Hans bror är homosexuell(inget illa menat) och inte han, han klagade på sin bror som började umgås med det folket 1 vecka senare gör han precis samma sak, fyller upp läpparna och sedan färgar håret som var typ rött och han tycker att det passar hans ögonfärg. förlåt om det är någon som tar åt sig men jag var bara tvungen att skriva av mig lite, Later /v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0