guess who

Hej vänner!
Fick ett litet sug att skriva några rader i den här bloggen.

Mycket känns oklart när dom flesta frågar; Varför lämnade Annie bloggen osv.

SVAR: Nej och åter nej! Jag är inte ute efter pengar och jag är inte ute efter att bli "kändis". Jag ville ha min egna blogg med endast mina åsikter, mina bilder, mina outfitts, aa u name it! Därför valde jag att skaffa en egen blogg. Men snabbt kom Isabell in i bilden här på Vace och tog min plats, och jag blev utkörd. Nej men du sköter det bra Issa!

Jag hade tänkt uppdatera i bloggen;
Men jag har valt att avstå pga ändrade förhållanden i denna blogg. Och med det säger jag inte så mycket. Jag blev faktiskt riktigt ledsen när jag försökte ta kontakt men fick ingen reaktion. Synd faktiskt, eftersom jag saknar dig. Dom vet vilka dom är och dom vet vad som hänt. Alltså inget mer med det. Sen självklart när det går bra för min blogg är det ju rätt logiskt att jag pumpar på med inlägg där och inga i VACE(I)? Aja, kändes som om jag var tvungen att försvara mig lite när det gällde bloggen och nu är jag klar. Ett långt inlägg blev det, men värt det!






Saknar er/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0