English time

Nu har jag precis blivit klart med mitt arbete. Nästan iaf har inte skrivit ett slut, Men ska ta hjälp av min mamma. Så jag har skickat den till min mail. Så hon ska få hjälpa mig ikväll, Efter bion dårå.

Justdet det här med bion. Jag Isabell, & Emla går ju nu i media. Så våran Mediakunskaps lärare känner en kille som jobbar på nån biogrej på gärdet. Ni vet regisören som har gjort ''jalla jalla'' ''kopps'' Och dom där filmerna. Han har nu gjort en ny film, Så filmen har inte kommit ut på bio än. Så vi ska va dom första tittarna som ska se den och vi ska kommentera och säga vad vi tkr om den och sånt där vi får även komma på lite ideer om vad skådespelarna ska heta i filmen och grejer. Najs va?

Ska iaf möta Issa och Annie inne i stan och käka middag! Aja nu ska jag slå dennis och hans ska tydligen taffsa. Byebye! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0