Halloween idag!

Hej allesammans!
Igår var vi hos bella och kolla på film och så där, Sen skulle jag vikkan & issa hem. Men vi missa bussen och nästa skulle komma om en halv timme. Så vi drog upp  till brb och köpte korv haha! Sen åkte jag och issa hem till mig och vikkan vidare hem.

Jag och issa vaknade för ungefär en timme sen, Och hon har redan åkt hem för hennes syster hade glömt nycklar. Så nu ska jag åka och möta Emla vi evertsbergsvägen och hämta hennes bror på dagis, Sen ska vi till donken och svulla lite lunch. Härligt va? Sen ikväll får vi se vad vi hittar på det är ju förfan halloween nånting måste vi ju göra! Inte sitta hemma iaf. För de ska jag göra imorgon, För då ska jag umgås med släkten. Men aja nu ska jag dra.

See ya later bitches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är haloween imorgon, men okej :)

2009-10-30 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0