Hej nya blogg!

Bara för att det fanns en rubrik som hette så på Caras dator.. Cara gav mig en muntlig invite att blogga i den här cooola bloggen men frågan är om resten tycker om mig tillräckligt mycket (hoppashoppas!). Så länge så gör jag ett gästinlägg. Jag heter Isabelle men kalla mig Smartie eller helt enkelt Bella. Ni måste ha sett mig en del här så ni vet nog ungefär vem jag är och Caras hund fes nyss, om ni undrade.. Förutom det så går jag i fredrika bremer till skillnad från resten av tuffingarna, har känt dom längelängelänge och dom är mina homies no1! Jag går på cheerleading jag med men inte i samma lag, samma förening men inte samma lag dåra. Jag har smeknamn på alla som ni kan kalla dom ni med Cara - Marit, Issa - snurre (förkortning på snusk) eller sorglig, Vickan - vixtrix och emelie - a hon är ju emelie haha men hon är väl själsis eller nåt! Nu blire för långt så jag signar ut, slut!

ja och så här kan jag se ut! Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte okej!

2009-10-23 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0