lkwjehfref

jag är den enda i hela laget som har varit på alla, ALLA träningar. Jag vet inte hur många gånger jag har krigat upp från min säng och gått på träningen fast jag hellre har velat gå hänga mig själv. Och det är alltid någon som inte kommer, det kan hända att hela laget är på tisdags/fredags träningarna för att vi är i torvalla typ, det är vad jag kallar för respektlöst och inte det jag gjorde idag. Om du ska få ha sämre attityd än vad min mamma någonsin har haft under sin graviditet (hon har varit grasvid 2 gånger) så förstår inte jag varför jag ska komma och le och vara trevlig mot dig, över huvudtaget. Du är bäst på att få folk att känna sig riktigt små och det är jag trött på. Jag sätter typ cheerleadingen före allt, och om inte alla andra börjar dyka upp på träningarna och du tonar ner din attityd så funtar jag faktiskt på att byta lag. Långt hatinlägg som 2% av våra läsare kommer orka läsa. tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0