Min hand börjar må bra!

Nu e jag helt klar för skolan! Igår var jag lite med på träningen när vi hade hopp och uppvärmining och styrka och grejer då jag inte använde min hand. Den är nästan bra nu förresten eller den gör fett ont men svullnaden har gått ner. Behöver nog inte gå till doktorn iaf.

Idag ska vi till expressen, Men klassen alltså. Efter de ska jag dra med mina homies issa och emla in till stan för jag måste köpa lite baslinnen. Sånna där ganska långa från gina ni vet? :) Juste förresten!! I förrigår då jag inte kunde tvätta mitt hår själv på g av min hand så satte min syrra i silvershampoo. Och jag tyckte de skulle värka ett litet tag och sen så glömde jag bort att jag hade det i! Så jag hade i det i mer än en timme mit hår e helt silver/Lila. HAr ni några tips att få ut de ;o <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! :)

Jag undrar vad Cara har för hårfärg? För man ser olika bilder på henne hela tiden antiken med brunt eller med blont eller med både och... Hehe

2009-10-19 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0