Morsning korsning!

Vad händer idag då? Jo såhär är det. Nej skoja, Ska till skolan jätte snart då ska vi se en friends grejsimojs. Sen forsätter min grupp med vårat project. Sen efterskolan så ska jag hem, Äta något lite snabbt eller något. Sen ska jag till Ica maxi med morsan! Och köpa massa grejer för min Tjejmiddag, Sen när jag gjort de så ska jag färga håret har jag bestämt och om min mamma går med på att göra det också :)
Jordgubbar
Kyckling/kött
Potatis
Snacks
Rosa sugrör
Rosa tutor
 Sallad
Avokado
Hårfärg



Kommentarer
Postat av: frida

om du inte har färgat håret än så kan jag ställa upp, you know ;D jag längtar tills din tjejmiddag cariiis det kommer bli sooooo funny!

2009-10-09 @ 00:28:15
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0