om 4 dagar...

... Fyller jag år! Hade ju födelsedagsfest i helgen. Gissa vad som gick sönder jo! Min diskmaskin och min vattenkran typ. Helt otippat! Ingen som vet vem de va häller. Men asså helt random saker verkligen! Vattenkranenmgresimojsen hade lixom låtstnat från väggen. Så hela kaklet jag venne av hade spruckit upp och grejer. Och de va en buckla i diskamaskinen så den går inte att stänga.

Nu på morgonen ska vi på samhällskunskap, Sen media kunskap. Sen slut fördagen. Jag vill igentligen åka in till stsan och köpa en stor gosig halsduk. Det skulle sitta perfekt! Men vågar inte prata med mor&far för dom e väldigt sura! eller rättare sagt dom typ ignorerar mig hah XD Aja nu ska jag snart börja röra mig mot skolan så vi ihörs väll en vacker dag!

Kommentarer
Postat av: madde

varför bjöd du inte annie? (läste från hennes blogg alltså)

2009-10-12 @ 14:19:39
Postat av: Anonym

har du en egen diskmaskin?

2009-10-12 @ 16:04:35
Postat av: Anonym

har du en egen diskmaskin?

2009-10-12 @ 16:05:44
Postat av: Anonym

haha ofta? hon fick det att låta som att de var så synd om henne ju.. you go girl!!

2009-10-12 @ 16:06:20
Postat av: Anonym

men hon gör alltid så, alla ska vara så dumma och hon ska vara så snäll!

2009-10-12 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0