Pinkkkkkkkk

Hemma från träningen, Mådde illa i början för vi va ju bara upp och ner hela tiden hallloooo?! Nej men aa. Idag har jag bara legat hemma. Tema veckan har faktiskt blivit roligare nu när man lärt känna dom. Så de blir nog bra resten av veckan, Yey! Riktigt slappt asså. Trodde man inte skulle träffa sina vänner på typ hela veckan på grund av att man skulle va med främlingarna. Men de e ju vår gruppledare som faktiskt också är en elev. Så man kan lixom ta rast lite hur som helst när man vill ! Nice va?

Jag längtar till min f.j..sw... jätte mycket. :) Frida vi kirrraaaaar visst? :)
Skulle gärna vilja skriva i bloggen om de. Men de skulle bli kaaaaaaos då och nej ingen av er kommer lista ut de. Hoppas bara frida fattar vad jag menar? :) jag säger iaf Pink!


Kommentarer
Postat av: emla

JAG FÖRSTÅR!

2009-10-06 @ 23:25:14
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0