sisådärja

Hemma från skolan nu, skönt ! Ska börja packa snart. ( det var någon som undrade var jag skulle, och jag ska tillbaka till Svergie. Eller jag hem till pappa i Tyresö/trollbäcken ) Sen ska jag ladda upp med en mysig film och ett glas oboy och kanske lite sömn innan träningen.

p.s. Jag var den första som sa grattis till Carro, stort grattis till mig ? d.s.



känns bra att Gud håller kvar vid våran blogg fast den dåliga uppdateringen ibland,
vi i nuvarande VACE uppskattar det starkt ! Puss på dig / e


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla, kan ni inte svara på den här frågan?



Har annie slutat ocj bloggat?

2009-10-20 @ 17:33:11
Postat av: lillcarro

haha ja den första va du men grattiset är väl ändå till mig? höhö eller? ;)

2009-10-20 @ 18:23:01
Postat av: emla

höhö .. oki råå

2009-10-21 @ 00:05:47
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0