Tema/project vecka!

Idaaaag har jag haft en trevlig dag. Ah inte i skolan dårå, lyssnade bara på två tanter som snackade i flera timmar. Men efter iaf så åkte vi till slussen och käka tacobar. Issa bjöd tack issa! Sen åkte vi vidare till Jensen för att möta upp Annie & Vikkan dom små filurerna. Sen så splittrades vi upp, Vikkan och Emla drog venne vart? och jag issa och Annie åkte in till stan. Jag köpte min älskade mössa! tar knappt av mig mössan när jag väl har en och de e vinter. Sen tog vi en fika på johnchris och sen va de dags att ta sig hemmåt. Så nu har jag precis ätit middag med Pappa och ska nog sätta på gossip girl.

Juste har glömt att säga, Denna vecka har vi project vecka! tråkigaste ever. Eller ah hittils iaf, Min grupp e rätt seg också. Ingen känner någon i den. Blö! Fett jobbigt, Men de e de som e grejen tydligen att vi ska lära oss att jobba i grupp med ''främlingar'' Så inte kuuuuuuuul. Aja i morgon börjar vi 9 och slutar typ 3, Men på ons och tors slutar vi kl 4!!!! Herrejösses har aldrig haft en så lång dag i skolan. Jag börjar nästan grina. aja nu skriver jag bara strunt så byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0