today is gotta be the day!

Filmer igår var jätte bra! Vi kollade på allt för min syster som ni säkert redan läst. Den filmen rekommenderas verkligen. Vi garva som fan till dom som satt bakom och och stört böla. Efter bion åkte jag hem till Bella och sov & vakna upp av att Martina ringde och va utlåst. Så Martina kom över, Sen gick vi vidare hem till mig för Bella skulle iväg. Sen åkte vi till Haninge c, Tog en lunch på subway. Sen köpte jag ett diadem & på h&m, Jätte gulligt! Sen för några dagar sen köpte jag en klocka också Tufft va? Ikväll ska jag  på träning sen blir de väll raka vägen hem och sova! Riktigt skönt.

Klockan från ur&penn

Rosetten från h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0