070909

Nu börjar klockan ticka för läggdags säger mina ögon. Börjar bli riktigt pömsig (inte sexuellt utmattad, utan trött okej ?) Innan jag åka till Cara så satt jag vid allé och snackade skit med min twinie (Lill'v) härligthärligt, alltid lika mysigt att prata med henne, fast vi bara snacka blajja *höhö..*

Sen blev hon tjockis och ville hem och äta så jag åkte hem till Cara utan mobil oc iPod eftersom båda var helt urladdade .. hatar när det blir så!  Menmen, jaa.. sen har jag väl bara legat hemma och degat hemma hos Cara med henne och sötis Martina.

Nu fick ni veta vad jag har gjort denna intresanta dag, kul va ? men nu ska jag allt ladda min mobil så skriver kanske lite senare.  kisses ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0