eh, ja.. rubriK!

- Tja mäN! Nu sitter jag, Cara och Bella hemma hos Bella och väntar på att Ann och Paulina ska komma hit och titta på matchen med oss.

Efter skolan idag så åkte jag och Cara in till stan och tog en fika på john chris med Lill'ann. Efter det så åkte vi hem till min papi och hämtade lite saker som jag behöver för en mamma veckan. Jag och Cara har bestämt att bli negrar, så vi drog och solade efter stoppet hos papi! Och nu är vi här, efter en snabb middag hos Mamsi. Fullbokad dag (?) haha, kisses ! / e


Jag & sötis Annie i stan


väldigt slitet hemma hos my biiiitch belu


Kommentarer
Postat av: emla

jag tycker 3 ögon är ballt, vadåra ?

2009-09-28 @ 22:52:06
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0