från en lång historia ..

.. till en kort berättelse (?) Haha, tänkte skriva lite om min dag.
Den började som vanligt med skolan. Egentligen så skulle vi ha fotografering idag, men fotografens bil krånglade så det blev icke av. Men själv så tycker jag att det var ganska bra eftersom jag har en väldigt elak hy just nu!
Men efter en lång lång och ännu längre skoldag så åkte jag och bella hem till mig och bakade, om kakan blev god! *tjockis*

Sen åt vi tacos, och sen skulle bella träna, så jag joinade henne och skulle kika lite MEN (att det alltid ska finnas ett men) dom tränade med väggen nere så jag fick kika lite på när JRA tränade istället, fast jag klagar inte, det var kul det med. Men började känna mig lite ensam där uppe på läktaren .. Fast då smsat Cara mig och frågar om jag ska med till IP och kolla på match. Och PANG så var jag pigg som en lärka och åkte dit på momangen.

Där hängde jag iof inte så länge, eftersom när jag kommer dit hinner jag väl sitta i 10 min innan dom där issa och cara ska hem. Så jag fick gå min ensamma väg hem med gråten i halsen (skämtar) HEJ / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0