God morgon bloggen!

Haha Emla, emla, emla.... Sj så gick man upp kl 07.10 så fick lite brott att fixa mig men nu e jag redan klar iaf. Jag ska ta 08.07 bussen, Efter skolan täänkte jag dra med mig Emla hem till hennes Mamma så jag kan hämta min jacka. För jag måste få hem den jackan först innan jag får en ny jacka. Och de e bara 4 grader ute just nu, känns som att de börjar bli dags för en tjock gosig vinter jacka. Tror jag ska köpa en peakjacka! Aja iaf efter det så ska jag hem och slappa säkert och sedan på träning! NAAAAAAAAJS.. och efterträningen ska jag ut och träffa lite kompisar. Så byebye!


Så ser den ut, fast man spänner åt den i midjan så blir den mycket snyggare!
Puss / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0