good morning!

Vaknade vid halv sju, För att jag vakna inte av väckarklockan. Då gick jag upp och käka frulle, sen drack jag min ''berömda'' latte, Emla skulle ju hit, Tror ni hon kom hit eller? NAAAAAAAAAAAAAAJJJ!

Men iaf, jag är helt rutten idag, men ská ju bara till skolan sen ska jag ju hem och gosa med sötisarna. Sen ska jag äta, sen ska jag sova. Sov inte riktigt ut inatt. Kom hem runt 11 igår och dusha och allting, Så somnade väll runt 1. Och jag måste få min skönhets sömn för att orka med en helskoldag. Dessutom e de vår längsta dag idag, Börjar lixom 08.15 och slutar 15.20!!! Fyfan, Nu blev jag deppig och ska borsta tänderna bye'!



07/10-08 föddes vace, så snart är det ett års dag! yey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0