Gossip girl eller The oc ?

Jag va helt beroende av Oc förut. Åkte alltid hem efterskolan och kollade på OC. De e ju så jävla bra asså! Fett synd att serien är slut nu, Skulle så gärna vilja se hur de går för dom på collage och nu när kirsten och sandy hade fått en dotter. Men nae, Nu e serien slut. Så jag har börjat kolla på Gossip girl. Gossip girl påminner mig lite grann om OC jag tänker att Serena - Marissa, Chuck - Seth, Blair - Summer, Nate - Ryan.. Vet inte de bara blir så i mina tankar. Men OC tycker jag ändå är bäst. Vad tycker ni? Gossip girl eller the OC?


Kommentarer
Postat av: Anonym

The oc!

2009-09-21 @ 16:09:10
Postat av: Anonym

oc dirrm0de

2009-09-21 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0