home sweet home nästan...

så där ja, kom hem runt två tiden idag. Va ju på udden i går med släkten rätt mys faktiskt. just nu sitter jag och Emla hemma hos Emla och snackar lite skit. Jag sitter på golvet och hon i sängen. Om ni ville veta lixom?

Imorgon ska jag in till stan och träffa Annie för att vi ska byta tbx lite kläder med varandra som vi har lånat över helgen. Vill inte lämna tbx halsduken den e så sköööN! ni förstår inte. Eller vikkan kanske fattar eftersom hon har likadan (a) Efter stan ska jag till brb och sola! Ska bli fett me brun nu inför vintern som e på väg in mot sverige.

nej nu orkar jag inte skriva bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-27 @ 22:43:50
Postat av: annie

lägg in filmen :D

2009-09-27 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0