lalala

Nu har klockan passerat 15,00 och mitt huvud är fortfarande väldigt elak mot lilla mig .. förstår inte vad han/hon vill mig egentligen ! Dumma dumma huvud. Jamen nog om det.

Igår så började kvällen hemma hos anniebunniehoney, där satt hon, jag, bella, emelie, vikkan och cara och prata lite, ganska segt men roligt att vara med jensenflickorna för en gångs skull. Efter det så åkte vi hem till Markus i Gimmersta, där var det ett antal pojkarman inte hade träffat på ett tag så det var näääjs. Fast alla blev utslängda för att han skulle sova (?) Taskigt värre.

Men vi klagade inte och åkte hem till Oliver som fyllde år (GRATTIS BRYYSH) där var vi och sjöng lite för honom, lyssnade på Charlies snygga röst och gitarr-spelade osen så lekte vi lite med Olivers DJ-grejs, det var allt roligt ska ni veta *hihi*

MEN SEN så åkte cara och isabell (som vi mötte när vi gick ifrån markus) hem och jag träffade Miiiiiköö, vi gled runt i tha carrrr medans han skulle fixa några grejer. Åkte förbi energikällan, såg ut som att det var drag där. Elverket för stora männskor kanske ? mjaaoauuu höhö.. Men efter ett tag så blev mikko tråkig och jag ville ha lite färskare köött (skämtar) så han skjutsade mig till statoil där jag mötte Christian, vi gjorde väl inte så värst mycket, men vi satt utanför min port och pratade tills klockan tickade över 5, sen tog han taxi hem och jag gick in och la mig.

snippsnappslutt, så va sagan slut.
(och klantig som jag är så hade jag som vanligt inte lagt in minneskortet i kameran så kan inte lägga in bilderna från igår .. ) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0