lalalalallallalalalalalalalallalala rubrik

yoyoyo, kom hem för en liten stund sen. Har varit hemma hos bella och tittat på en film men ja.. Bella, eftersom issa somnade och Cara åkte hem med martina. Efter filmen var lilla Bella så trött att hennes ögonlock bara föll igen liksom, ni förstår va ? Men .. eftersom min buss inte gick fören om ca 40 minuter så bjud jag med henne på 10 härliga och romantiska minuter ute på ballkongen *naaw*

Men sen PANG så ville hon också sova. Så jag läste mina stammisbloggar och sen fick jag för mig att jag skulle sminka mig för att få tiden att gå lite snabbare. Så det gjorde jag, lite puder och mascara sitter ju aldrig fel tänkte jag. Massvis med tid trodde jag att jag hade också, men NEJ! För när jag har segat klart mig så börjar jag gå ner mot bussen, och det är klart att den åker förbi mig (4minuter för tidigt!) höhö.. Så jag trodde att mitt liv var över, jag skulle aldrig komma ifrån Haninge. Fast.. 24an mot trollbäckens c kom, min nya bff.

Sen fick jag vandra och vandra och vandra hela vägen hem, uhh. Sen när jag kom hem fick jag leta och leta och leta efter pappas bilnycklar han har sumpat. Men jag gav upp hoppet efter ett tag, kan nästan sätta pengar på att han har lagt dom i något plagg (men det vet att tydligen att han inte har gjort, men han vet inte vart som ligger?) Om vi inte hittar dom tidigt imorgon så försvinner min shoping tur med honom .. Stackars mig.

Hihi, om du orkar läsa hela vägen ner hit så är du värd en applåd *klappklapp* / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0