Random

Woho! Slutade efter lunch idag, Fett skönt. Problemet var bara att först hade vi två lektioner sen hade vi rast i en och en halv timme. Sen fick vi reda på att vi slutat, Alla typ hoppa upp av glädje. Moaha hoppas hon e sjuk i morgon också. För då slutar vi tidigare igen. Tror jag! Nu ska jag gå o laga mat, vet inte vad jag ska laga. Men nånting måste jag äta innnan träningen iaf. För idag ska vi springa igen somsagt. Frida har iaf bra kondis och hon e ny! och så kommer jag där som gått en ganska bra tag nu och typ dör bara av att springa några varv. Piinit!

I morgon är de skolfoto, Asså inte klassfoto. Utan bara på ansiktena ni veet? Undra vad de blir för frilla i morgon då. Blö, Jag suuuuuuuuuuger på hår verkliiigen! Grr.. Kanske skippar det? Nej jag skoja då skulle mamma och pappa bli ledsna. Nej men nu sriver jag bara massa knas. Hejdå!

ps. Jag fyller år ganska snart! 15 oktober glöm inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0