Random

Igår åkte jag hem direkt efterskolan! Låg o kolla på oc hela daaaagen sen somna jag och vakna sju. Då vare middag! Donken vare. Fan de e riktigt sliskit med donken har jag märkt. Mycket hällre, typ Burgerking.

Just nu sitter jag och lyssnar på Här kommer pippi långstrump.. Den e asbra ju!  Jag har iaf fixat mig nu inför skolan. Har inget löshår idag, Känner mig rätt duktigt asså. Ikväll ska jag nog vara med tjejerna och ta de lugnt. För ska träna till 22, Och då blir man trött och då måste man dusha och fixa sig om man ska ut då kommer man ut vid typ 1 tiden. Och de pallar man inte? Då e de lixom sovdag haaaaaaaalllååååå?!
Hoppas Issa, Annelie provar på idag då! E fett taggad. Juste lillvikks ville också, Men hallå hon kommer banga uuur! Den bangarn asså..

´MIN CCAM FUNKAR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0