Random

Nu sitter jag och väntar på attt tiden ska gå fortfare så att skoldagen kan ta slut snabbare. Har inte ens börjat än lixom?!Fast skönt med lite sovmorgon. Så har lixom tagit de lugnt hela morgonen. Asskönt! Helgen har varit nice. I fredags så hade jag träning, Sen efter drog jag till martina, Där issa också var. Sen sov issa hos mig. På lördag så började vi kvällen hos annie men vi splittrades upp mot kvällen så jag och Emla drog till Mackan i strand. Han bodde asfint ju! Där träffa vi Mkt folk som vi inte träffat på länge, några som gick i kunskap förut och så. Sen åkte vi till oliver.

Idag vet jag absolut inte vad jag ska göra? Får väll hitta på nånting med mina homies om jag inte bara drar hem och slaggar. Längtar till träningen i morgon. Emelie & Frida har ju börjat så de e asnice! Jeffa och Annelie ska också börja. Värsta gänget ba! De blir skit kul, Aja ska gå pusspå er!



Vet att jag har flätor, De e bara för att de ska bli fint vågigt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0