sådärja

- Nu har jag tvättat bort sminket, borstat tänderna och bäddat sängen så nu är allt packat och klart för att jag ska krypa ner under mitt stora varma gosiga täcke och sova för 3dje gången idag (inte för att jag tror att jag kommer somna innan klockan slår 00.00, meen..)

Jag skrev ju innan att jag var på humör för att göra någonting, så jag tvingade med mig Cara till donken, fick också med mig Emelie, Issa och Izza, men Izza dissade oss för Martins dagiskompisar *fniss*. En stund innan vi åkte hem så fick vi sällskap av Anna som kom lagom lökig ifrån gymmet och efter det Jesper som kunde Idol utantill. Haha, en paj och gullig sällskap så kan en tråkig lill'lördag ändå bli ganska mysig. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0