såsåsåså

Jag behövde inte gå upp till issa, hon kommer och hämtar mig här istället så snäll som hon är. Så nu sitter jag här i min ensamhet helt ensam i mitt jätte ensamma hos och känner mig allmänt ensam, som tur är så har jag en rolig sms kompis (Cara) som håller mig lite sällskap iallafall.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska iallafall sova hos min sms kompis (om jag får, men jag är ju så snäll så det borde jag ju få)

Och nu är pappa påväg till stan för att titta om hans nycklar ligger på kontoret, alla håller tummarna på att som gör det. Såg att han hade laddad upp våran shoppingtur med massa pengar när jag skulle ta en lapp till maten. Så nu vet jag vad jag gick miste om, det svider lite i hjärtat .. HÖHÖ nu ringde izza, hej! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0