School!

Hade ju bara en lektion idag, så nu har jag precis kommit hem. Efter skolan så åkte vi till Tyresö c och tog en fika. Nu ska jag bara lägga mig ned i sängen och kolla på gossip girl.

 Efter att jag chillat en stund så ska jag plugga lite matte. Eftersom att vi har prov på onsdag och jag ska faktiskt bli lite serri i skolan så att jag kan bli något när jag blir stor. Jag vill inte att de ska sluta med att jag jobbar på donken eller ica eller vad fan som helst på nått sånt där när jag blir vuxen!

Bilder från idag:

Dennis och Hedde på Media kunskapen
Issa fett tycker att lektionen är väldigt intressant
Framför allt bilderna man skulle klura ut va de va. (Det ska föreställa en vacker Dam & Typ en häxa?)
Issa, Emla, Annelie. I väntan på bussen.
Issa på EH!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hm! Där är ju jag :E

2009-09-25 @ 00:07:11
URL: http://oscarhedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah dom visste ju inte ens att dom blev fotade :S

2009-09-25 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0