Snart fyller jag år, 15 oktober

Jag har sjukt tråkigt. Sitter på svenska lektion. Vi ska göra ett manus till en skräcktrailer som vi ska filma på fredag på Mediaproduktionen. Men de går inte så himla bra för våran grupp. Alla sitter inne på msn och facebook, och grejer.

Idag så ska jag nog med Issa till vårdcentralen. Om inte, så ska jag hem och kolla på gossipgirl/sova och ladda inför träningen. För nu e de ju tisdag igen, och vi ska springa. Emelie sivertsson ska skolka från träningen den jäveln, Så hoppas på att Frida och Lisa kommer. Eftersom att jag vet att Emla alltid går på träningarna, även om hon bara fått 3 timmars sömn.

Äntligen nu slutar vi,  nu drar jag bye!


Kommentarer
Postat av: annie

hahahha fett sexiii

2009-09-22 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0