Sov morgon!

Träningen va helt okej igår, Körde lite styrka. Snart så får jag min drömmage! Vi körde lite gymnastik, byggde, och körde några hopp (Tråk), Längtar tills vi ska börja med våran keografi. (eller hur i helskotta det stavas) 

Men iaf.. skönt att vi hade sov morgon idag! Börjar 12.20 och har bara en lektion. Känns lite onödigt att gå till skolan. Men den här veckan så ska min närvaro va på topp! iof så har vi ju halv dag på onsdag och är helt lediga på torsdagen. Skönt som fan! Så vi ska på bio på onsdag och kolla på Prinsessan. Har ni sätt den? Är den bra? Dom flesta verkar iallafall tycka det. Nej men hörreni, Nu ska jag dricka upp min latte sen ska jag gå och borsta tänderna. Byebye!


Jag vill åka utomlands <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0