trött, jag ? näe

aa, låt rubriken tala för sig själv. Men jag måste faktist försöka sova nu, och pappa har sagt att om jag vill något så kan jag såå .. Jag kan sova allihopa ! höhö ..

Jag ringde till 118 800, 118 118 och 118 100 ihelgen. Alla dom gör ju reklam för att dom tydligen vet allt (?) Eller hur liksom. Frågade hur många blommor det fanns på mitt täcke, och ena sa 7, den andra sa 24 och den 3dje sa att dom inte visste allt (surpupps tant prata)

Ni ser ju själv att det är liiiite mer än 24 blommor på mitt täcke, och mitt täcke är så myyycker större än vad ni ser på den här bilden. Är lite besviken faktiskt .. Mamma har lärt mig att det är fult att ljuga, vad hände med deras uppfostran ? *ledsen gubbe*



(och jag har kläder på mig, fast det kanske inte ser ut som det. okej ?) Godnatt på er vakna sötisar ! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0