Vace rules!

Igår åkte jag och Emla in till stan efterskolan, Och mötte upp Annie och Emelie B. Först kolla jag och emla igenom lite affärer sen va vi tvugna att möta ruben och lämna lite saker till han. Sen så drog vi och tog en fika på EH. Sen efter fikan så åkte jag och Emla till torvalla och hängde där hela kvällen, och kolla på våra cheeeeeeeeerleaders!
Sen åkte vi hem. Tråk,

Idag är jag ledig, Fett skönt! Jag håller på att fixar mig för absolut ingeting. Vetefabian varför jag fixar mig, Vet inte ens vart jag ska. Jag funderar på om jag ska in till stan och byta mitt bankomat kort. Men jag har inga pengar så de blir så tråk att åka in till stan då, JAG VILL HITTA PÅ NÅGOT! Grr Bye!


lite bilder från igår

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0