Yey!

Måste verkligen sova nu ju! Idag har jag varit med Issa hela dagen. tills kl 21.15 då vi sa farväl. Nej men först var vi i skolan och lärde oss photoshop så jag har typ lanat de halva dagen idag, Sen andra tråklektioner. Efterskolan åkte vi hem till mig och satte på en film som heter 'collage' den va bra bara de att Issa sov hela filmen. Då lämnade jag henne och gick upp och satte mig framför photoshop igen. (Jag vet nööörd) Sen åkte vi till Mcdonken och tog en fanta sen vidare hem till Annie och träffa hennes nya vänner. Och nu ligger jag här och har kollat på gossipgirl i typ 3 timmar.

Aja vi hörs i morgon! Då vi ska på bio, (Blir mycket bilder om jag kommer ihåg att sätta in batterier i min kamera) BYE!


Hahaha gjorde dock inte så noggrant nu, bara lite slarv vi gjorde dom sista minuterna på lektionen. Men fan Annie skulle passa i brunt asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0