& bilen går bra?

amen den rullar.. Ha, morrnmorrn trött tjej ja. Vaknade typ för 40 minuter sen iof. Egentligen skulle jag gått upp klockan 7 för att göra en grej men det blev ombokat så jag behövde inte det. Nu ska jag duscha snart för mitt hår är smutsigt, panik. Eller först ska jag nog äta frukost är fan hungrig. Lol sitter och pratar med mig själv och typ argumenterar om vad jag ska göra först haha cool tjej, JA! Tingeling och den förlorade skatten igår då.. Lite besviken blev jag ju, ettan var massa bättre tyvärr. Aja nu ska jag gå ner och käka! pusse

Haha ganska gammal bild men jag har upptäckt att mitt ena öga allid blir mindre än det andra på bild, bilnkögat fast den här var brutal.. Annorlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0