Fittknä

Igår så var jag på träning, kunde ju iof inte träna pågrund av knät dårå. Men jag satt mobbad och kollade på och gjorde alla rörelser med mina armar, haha! Efter träningen hoppade jag hem, och va med Seanii. Vi kollade på vampire diaries och ba chilla, sen somna vi. Men han kunde inte sova och han skulle upp sju i morse. Men dum som han e när ringklockan går så kollar han ny buss som går vid typ halv tio ist. not good :) Efter att han gått gick jag och la mig igen. Skönt!

Idag ska jag göra absolut ingeting eftersom att mitt jävla fittben, kan ju inte hoppa runt på kryckor överallt pinsamt ju då får man ba massa frågor. Har vart med om de förr nör Issa hoppa på kryckor alla hela tiden ''vaad har häääänt'' typ tio i minuten. Ne nu kanske jag överdrev, men fett pinsamt o hoppa på en buss helt själv med krycks lixom??? Ne inte min grej. Nejnejnej. Pinit! Efter träningen så blire väll raka vägen hem. Nothing to doo. I morgon ska vi till Tekniska museet och spela in lite skit och typ sända live? Pinsamt? Svar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0