Gud vad jag klagar!

Jag gick inte till skolan idag för att jag hade asont i knät och hade så jävla ont i halsen. Ni vet när man har så ont så man inte kan prata? Ajaj. Så jag behövdde inte gå till skolan. men i morogn ska jag nog itll skolan eftersom mitt knä känns fett bra nu. Eller aa inte i morse. Men nu gör det, Kan nästan ha de rakt. Men bara nästan. NAJS! Ska iaf till doktorn idag så ska dom kolla vad de va som va afelet. De kan ju inte ba hoppa ur led HELTHELTHELT random? tycker iaf inte jag. Och dom ska kolla så de är helt Helt. Asså så de inte är sönder. hihi, Så de inte händer igen för de vill jag inte. Vill inte missa flera träningar. JAG MÅSTE TRÄNAAA!



Pappa köpte ett nytt knäskydd också. Har på mig det nu. Asskönt, har inte kunnat använda de för att knät har varit för svullet så har inte kunnat få på mig det men nu är de perfekt Yey! Fast jag vill ha en annan färg. Beige ser så ledsamt och tantigt ut. Men den hjäålper iaf. De är viktigast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0