hihi

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9an och 1an
Vad hade du för hårfärg - brunt, ljust, brunt
Hur lång var du - 1.70
vem var du kär i - Ingen alls
Hade du nån Pojk/flickvän - Nope, ingen boi här inte
Vad brukade du göra på fritiden - Ba hänga me alla coola
Vilka umgicks du med - Mina vanliga bebisar, sen lite i tyresö på sommaren
Var allt Bättre då - Skulle jag kanske vilja påstå, inte allt dårå men mycket
Skulle du vilja gå tibx dit - Jafan, sommaren! Men det kommer en ny snart som ska toppa förra årets så hårt
Har du förändrats - Ja litegrann inte så mycket, är fortfarande lika samma

Nu:
Vilken klass går du i -
Sp09D @fredrika
Vad har du för hårfärg - Brrrrrrrunt
Hur lång är du? - 1.70
Vem är du kär i - Ingen
Har du nån Pojk/flickvän - nejfaN
Vad brukar du göra på fritiden - Vad är fritid? nämen träna och hänga med vänner
Vilka umgås du med - Sebbi, Simon, John, Erik alla dom där gulliga, Cara, Issa, Izza, Emla, alla dom där gulliga, jonna, Anna
Hur ser du ut - Söt tjäj

Har du:
Kysst någon -
Afan
sovit brevid någon med samma kön - Afan
sovit brevid nån med motsatt kön - Afan
slagit ner nån - Nope
Ljugit för en bra vän - Usch nej
Svikit någon - Har jag säkert, är ju inte perfekt

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Tyyyp.. Sebbi eller Simon
Kramade du senast - Hm.. Robin
sov du hos senast - Ojj.. Kommer inte ihåg, sover sällan borta.. Kanske Cara (?)
Vill du vara just nu - Mig själv eller Jessica Alba typ
Ringde dig senast - Jonnalito

Vad:
Drack du senast -
SAFT
Köpte du senast - Sallad
Gjorde du igår - Hängde med emla sen bara vara hemmaaa
ska du göra imorn - Skolan, grilla om det inte regnar, träna, hem
Vill du göra just nu- Åka utomlands
Åt du senast - Spansk gryta typ (?) Skollunch
Är närmast dig som är rosa - Min mobil



Kärlek :
Du är kär nu -
Nejfan
Du har sårat nån så den började gråta - Asså, inte vad jag kan komma på
Nån har sårat dig så du börjat gråta - M

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Klart någon gång
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Hela tiden typ
Jag har smygit ut utan lov - En gång, för typ 100 år sen, höll på att kissa på mig!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Nån gång säkert, inte många gånge iaf
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Har jag säkert, ingen speciell
Jag har fuskat i ett spel - MEN HALLÅ JAA?
jag har struntat i ett prov - Struntat och struntat.. okej aa..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Tror inte de
Jag har druckit alkohol - Jepp
Jag har tagit medecier mot drepression - nope
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, bästa!
Jag har vaknat gråtande - Jaa, haha typ drömmar..
Jag har somnat gråtande - Det går ju inte att somna om man gråter? Man kan ju gråta sig till sömns men man slutar ju innan man somnar

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ser ingen mening i det. Jag gillar inte att dela min sorg, gick endast för hennes skull <3
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Bästa famo kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0